A Place to Stand ISR

מקום לעמוד בו:
התמודדות עם זמנים מאתגרים, מטלטלים וחסרי ודאות

תכנית מיוחדת חדשה

 

 

בזמנים ייחודים אלו, נוסף למפגשי “קפיצה לביקור” של מנחי הפורום, עליהם כבר סיפרנו לך, לנדמרק מציעה עכשיו תכנית מיוחד חדשה, מקום לעמוד בו: התמודדות עם זמנים מאתגרים, מטלטלים וחסרי ודאות. התכנית החדשה הזאת כוללת שני מפגשים ותועבר דרך Zoom, ללא תשלום לבוגרי הפורום של לנדמרק.

כוונת התכנית הזו היא להעצים אותך בהתמודדות עם הזמנים המאתגרים, המטלטלים וחסרי הוודאות האלה.

בהשתתפות עם בוגרי פורום אחרים, תהיה לך הזדמנות לבסס לעצמך מערכת יחסים עם מה שקורה, וליצור מקום עוצמתי לעמוד בו בנוגע לנסיבות ולעובדות של הנסיבות.

אנחנו מחויבים לעשות את השיחה הזאת זמינה לכמה שיותר בוגרים, ומתנצלים מראש על כך שיש כמות מוגבלת של מקומות לשני המפגשים המקוונים האלו.

ההרשמה לתכנית של שני המפגשים המקוונים הזאת תהיה על בסיס סדר ההרשמה. בהינתן שיש בוגרים שאנחנו לא יכולים ליצור איתם קשר, ואתם יודעים שהם היו רוצים להשתתף בשיחה הזאת, אנחנו מזמינים אתכם לשתף את האימייל הזה איתם. (יש לנו תכניות מתוכננות במקומות שונים בעולם, ואנחנו מפרסמים את לוח הזמנים של התכניות האלו במקומות בהם התכנית מוצעת.)

 

 

הערות חשובות לגביי השתתפות בשיחת Zoom:
בהתחשב בכך שנשתמש בשיחות zoom למפגשים אלה, יש כמה עובדות שאנחנו רוצים לוודא שאתם מודעים להן, כך שלא נשאיר אתכם עם ציפיות שווא:
  1. חייב להיות לכם חיבור אינטרנט חזק ויציב.
  2. לא נוכל לסייע או לתמוך בנוגע לבעיות טכניות לפני, במהלך, או אחרי מפגש.
  3. אם אינכם רגילים להשתמש באופן קבוע בפגישות zoom, אנחנו ממליצים בחום להצטרף לשיחה 15 דקות לפני תחילת המפגש, כך שיהיה לכם זמן לפתור את כל הבעיות הטכניות שעלולות להיות לכם לפני השיחה. (שוב, אנחנו מצטערים שלא נוכל לספק תמיכה טכנית, אם יהיו לכם בעיות טכניות.)
  4. כדי להבטיח שאתם מוכנים ומכירים את אפליקציית zoom,אנא בדקו את דרישות המערכת כאן לפני המפגש.

תודה לכם על מי שאתם ועל ההבדל שאתם עושים עבור אנשים ובחיים.

לנדמרק